Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Cum a fost să aducem Miraj în „Imperiul Leilor”

Cum a fost să aducem Miraj în „Imperiul Leilor”

Recent, am avut onoarea să pășim în fața leilor din cadrul emisiunii „Imperiul Leilor”, pentru a povesti despre renașterea brandului Miraj și a cere o investiție pentru a ne dezvolta mai departe. Apariția noastră a fost o ocazie extraordinară de a prezenta moștenirea acestui brand iconic românesc și de a demonstra viziunea noastră pentru viitor.

 

Povestea Miraj: De la amintiri la realitate

Îmițindu-se din perioada anilor ’50, Miraj a fost mai mult decât un parfum. Era o bucățică de lux accesibil pentru români, dar și o amintire dragă pentru cei care au crescut în acea epocă.

În cadrul emisiunii, am povestit despre cum Miraj a fost o prezență constantă în copilăria noastră. Am descris cum acest brand ne inspiră să recreăm acea emoție, dar cu o abordare contemporană. Am învitat leii într-o călătorie olfactivă, pornind de la parfumurile din trecut și ajungând la noile esențe produse la Domaine Saint Blanche, un loc de legendă în industria parfumeriei franceze.

Unele amintiri s-au trezit la viață

Ce ne-a surprins și ne-a bucurat enorm a fost emoția pe care Miraj a reușit să o trezească în rândul leilor. Felix Pătrășcanu, de exemplu, și-a amintit că a lucrat pe șantierul unde se dărâma vechea fabrică Miraj din București și a fost vizibil impresionat de moștenirea acestui brand. De asemenea, Cristina Bătlăn și ceilalți lei au recunoscut parfumurile și reclamele vintage pe care le-am adus ca parte a prezentării noastre.

 

Argumentele noastre

Pentru a demonstra valoarea business-ului nostru, am explicat clar structura costurilor și planurile de viitor.

  • Produse premium: Esențele sunt produse în Franța, la Domaine Saint Blanche, iar producția finală are loc în București.

  • Preț de nișă: O sticlă costă 500 de lei, ceea ce ne permite să reinvestim profitul.

  • Investiția cerută: Am solicitat 50.000 de euro pentru dezvoltarea de noi formule, stoc și marketing.

 

Oferta și colaborarea

După discuții aprinse și multe întrebări, Felix Pătrășcanu și Cristina Bătlăn ne-au oferit suma cerută, dar pentru 25% din afacere. A fost o decizie ușoră pentru noi, deoarece colaborarea cu doi investitori experimentați aduce mult mai mult decât capitalul financiar – vine cu experiență, contacte și sprijin strategic.

 

Ce urmează pentru Miraj?

Acest moment marchează un nou capitol pentru noi. Cu sprijinul celor doi lei, ne propunem:

  1. Să lansăm noi parfumuri care să rezoneze cu publicul contemporan.

  2. Să creștem prezența pe piața internațională.

  3. Să continuăm să povestim istoria acestui brand unic.

Ne bucurăm că am reușit să transmitem emoția și pasiunea noastră în cadrul emisiunii și sperăm ca această apariție să inspire și alte branduri românești să renască.

Tu ce amintiri ai cu Miraj? 

Leave a comment

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Cum se creează un parfum de lux: povestea Miraj

Cum se creează un parfum de lux: povestea Miraj

Parfumurile de lux sunt mai mult decât un produs; sunt o artă în sine. La Miraj, fiecare parfum este rezultatul unei călătorii minuțioase, de la selecția ingredientelor până la momentul în care st...

Read more